Har ganska tråkigt !

Hejsan hoppsan !

Idag har jag inte gjort mycket, jag kom efter en helt okej dag i skolan, på vägen hem hittade jag och Emma en hund, NICE. Den va grymt söt, men en gubbe ringde polisen och ägaren kom och hämta hunden, synd, jag tyckte den va söt och hade gärna behållt den xD

Sen när jag kom hem lite senare än väntat så stoppar jag i mig lite mellis, bestående av en frukt, smaskens ;)
Jag byter och sätter på mig mina träningskläder, pratar lite med Emma, när jag märker att mina ben är torra som in i helvete xD haha :) lägger på luren och går och smörjer mig, HAHA
Jag har tappat bort min iPod så bussresan blev mer än tråkig. Fast jag träffade Jossan och Emma så vi tog sällskap och snackade om allt och ingenting! superkul :D
Träningen gick faktiskt ganska bra, jag kunde träna hela träningen :D ! Vilket jag inte har kunnat göra på väldigt länge :) Efter träningen stannade jag och Jennifer kvar i Hässelbyhallen och kollade på Molly som tränar med Damlaget ;) Dom är typ dubbelt så gamla som vi ;) Sen så kom det en liten tjej, hon var tydligen en av damlagsspelarnas dotter :o hon tog mig och jennifer och och stoppade oss i fängelse. HAHA det var det roligaste på länge !
När jag kom hem från träningen, åt jag middag :) Sen hoppade jag in i duschen, efter det var det dax att börja med Engelska läxan som ska vara inlämnad i morgon, haha jag hade inte ens börjat. Men nu är jag klar och jag har hunnit spela lite gitarr idag också, superroligt. Sen fick jag veta att jag ska spela match med 94:orna på Lördag, 15.00 tror ja :)

SOV GÖTT :D <3
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0