My lips like suggar!

Hejsan!
Idag har jag haft elevens val, jag hadde träsjlöjd. Vilket var ganska kul. Imorgon ska vi åka på bio med skolan och se "I taket lyser sjärnorna", jag har hört att den är ganska sorglig.. Den är nog bra, men med ganska mycket sorg och känslor i. Och i morgon har jag 4h och i övermorgon ska jag träffa mina kompisar från kollot! :) Ska bli superkul, på tal om superkul, nästa vecka är det höstlov och då ska jag på en kurs och lära mig mera om digitala systemkameror. Jippie! XD

Den här bilden av mina läppar tog jag i helgen med hjälp av ett stativ ;)

My lips like suggar! XD

Puss & Kram //Matilda

Kommentarer
Postat av: Alva

Krya på dej!

Vi saknade dej idag, men vi klarade oss bra ändå.

kram Alva

2009-10-20 @ 19:03:27
URL: http://alvaefr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej,

va bra att de funkade endå då! :)

2009-10-21 @ 21:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0