Hej, och välkommen till Collores! <3

Hej!
Jag är en tjej på 13 år och de här är min och Emmas nya bild blogg, Collores!! Här kommer vi lägga ut en massa bilder och och sriva om våra liv! Just nu sitter jag och gör lite läxor, matte och engelska... Okej de var kande inte så kul att prata om så här kommer lite snabba fakta om mig! ;)

Jag går i 7:an i Nya elementar!
Jag har en kanin som heter Amanda, hon e en hermelin!
Jag älskar fotografering!
Jag älskar att umgås och så klart fota djur!
Jag har världens bästa kompisar!

                Amanda! <3

PS. Alla bilder här på bloggen är tagna av Mig och Emma! (Om de inte i bildtexten står något annat) :)


Sov gott! <3
Puss & Kram //Matilda

Kommentarer
Postat av: maria

gud vilken söt kanin :O

2009-10-11 @ 16:47:15
Postat av: Matilda

Har inte du set henne? ;) <3

2009-10-12 @ 22:10:58
URL: http://collores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0